Pes 2016 exTReme v1 Hızlı İndir


Pes 2016 exTReme v1 Hızlı İndir

704_Pro-Evolution-Soccer-2016

Pes 2016 exTReme v1 Hızlı İndir

exTReme 16 V1 Çıktı! PES 2016 için TurkceSpiker tarafından hazırlanan ve içerisinde Spor toto süper lig, PTT 1. lig, formalar, oyuncu yüzleri, son transferler, tezahüratlar gibi bir çok eklenti ve mod barındıran exTReme 16 çalışmamızın ilk versiyonunu aşağıdan indirebilirsiniz. Kurulum videosunu izlemeyi unutmayın.

 

YENİLİKLER

-DLC 1.00 oyuna eklendi
-DLC 2.00 oyuna eklendi.
-Milli takımlardaki sahte oyuncular düzenlendi.
-Spor Toto Süper Lig, gerçek kadrolarıyla oyuna eklendi.
-PTT 1. Lig, gerçek kadrolarıyla oyuna eklendi.
-Bundesliga, gerçek kadrolarıyla oyuna eklendi.
-Neftçi PFK, Qabala, Shakhtar, Astana, Molde, Skenderbeu, Lokomotiv, CSKA Moskova ve BATE oyuna eklendi.
-Bazı oyuncu & takım güçlerinde düzenlemeler yapıldı.
-Bütün 1. liglerdeki teknik direktörlerin isimleri ve resimleri ayarlandı.
-Tüm takımların gerçek formaları eklendi.
-Türk takımlarının 250’den fazla oyuncu yüzü yapıldı ve oyuna eklendi.
-Toplamda 1.300 küsur oyuncu yüzü oyuna eklendi.
-Bilindik oyuncuların dövmeleri eklendi.
-HD çimler oyuna eklendi.
-Lisanssız ligler takımlar lisanslandı.
-Lisanssız takımların formaları oyuna eklendi.
-Avrupa’dan onlarca stad eklendi.
-TT Arena, Kadir Has ve Konya Arena stadları oyuna eklendi.
-Transferler yapıldı.
-En güncel kaleci eldivenleri oyuna eklendi.
-En güncel toplar oyuna eklendi.
-Tüm liglerin reklam panoları ekledi.
-Millilerimizin de içinde bulunduğu birçok milli takımın ulusal marşları eklendi.
-5 büyüklerin tezahüratları oyuna eklendi.
-GALATASARAY, FENERBAHÇE ve BEŞİKTAŞ için maça giriş ve gol sonrası müzikler eklendi
-Türkiye için İSTİKLAL marşımız eklendi.
-exTReme 16 Arayüzü yapıldı.
-Online – Offline mod arayüze eklendi.
-Seyirci kaldırma modu arayüze eklendi.
-HD grafik modu arayüze eklendi.
-Playstation – Xbox butonları arayüze eklendi.
-Göz yormayan çimler arayüze eklendi.
-Şampiyonlar Ligi ve Avrupa Ligi için Tivibuspor ve TRT 1 logoları arayüze eklendi.
-Fantezi forma paketi arayüze eklendi.
-Kar modu tüm stadlara uygulandı ve arayüze eklendi.
-Bol alternatifli skorbord modları arayüze eklendi.
-Bol alternatifli müzik paketleri arayüze eklendi.
-Bol alternatifli logo modları arayüze eklendi.
-Bol alternatifli hakem formaları arayüze eklendi.
-Bol alternatifli menü modları arayüze eklendi.

 

Kurulum

 

İndirme Linkleri

Oyununuzun sürümü v1.03 olmak zorundadır değil ise tıklayıp indirin.

TtPlYQr

Yukarıdaki gibi RARsız sistem ile indirmek istiyorsanız ;

TORRENT İNDİR

googledrivee

mega

———————————————————————————————

RARLI SİSTEM 36 RAR 1 RARDA ;

TORRENT İNDİR

mega

googledrivee

Yapımcı: TSC exTReme Ekibi 

Pes 2016 türkçe spiker yaması indir


Pes 2016 exTReme v1 Hızlı İndir

ZİYARETÇİ YORUMLARI - 152 YORUM
  1. Bahadır diyor ki:

    Kardeşim torrent indirdim part indi nabıcam bilemedim

    1. Admin diyor ki:

      Partları çıkarıp kurulumu yapın.

  2. MEMET diyor ki:

    MERABA BEN PEK ANLAMIYOM BENDE SIDILI PS3 VAR ONA 2016 INDIREBILIR MIYIM ADMIN?

    1. Admin diyor ki:

      Pc sürümdür bu ps değil.

  3. Mhttn diyor ki:

    Admin v1.03.01 linki varmı sende ?. Reparck 2 yi indirdim gene ayni sorun extreme 2 arayüzü gelior oyunu baslat diyince tepkisiz kalior. Benim oyun acildiginda v1.03.00 veri paketi 2.00 yazior.

  4. mhttn diyor ki:

    1.03 indirdik sonra extreme v1 i kurduk acıldı sorun yok sonra extreme v2 yi kurdum oyunu baslat diorum hic bir tepki vermiyor. extreme v2 icin de mi crack indircez kardesim kurulum videolardında öle bise demiyor.

    1. Admin diyor ki:

      Yaptığın işlemlerde yanlışlık olabilir dosyalarımızda sıkıntı yok

  5. ugur a7 diyor ki:

    karderş oyunu torrentten indirdikden sonra kendisi kurulum dosyaları veriyor yani36 part indirip winrardan çıkartma yok değilmi

    1. Admin diyor ki:

      Yok kardeş.

  6. Burak diyor ki:

    tsc de 28 saat yazıyordu burda nerdeyse 1gb i 1 saatte indirecek

  7. Samed Mutlu diyor ki:

    Kurulum videosunun url’sini verirmisiniz bulamadım da

    1. Admin diyor ki:

      Kurulum videosu ekli fakat ülkemizde youtube engelli şuanda izleyemeyebilirsiniz.

  8. Serhat diyor ki:

    Eyvallah kardeşim türkçe spikerden 3 günde iniyordu sayende 2 saatte inecek inşallah sorun olmaz

  9. xcopyy38 diyor ki:

    Çok güzel çalışıyor yalnız dosya boyutları baya fazla Sadece V1 rardan çıkınca 17GB yer kaplıyor V2 biraz daha düşük boyutta.Sevmediğim yönler var mesela bu boyuta göre bir defa oyunu türkçe yapmıyor yazılar falan ikincisi türkçe spiker falan yok bunlar olmazsa zaten boşa indirmiş oluyoruz ilk önce türkçe yama ve spikere yoğunlaşmanız gerekiyordu.Neyse şu haliyle bile güzel oyuncuların yüzleri gerçektekiyle aynı resmen efsane olmuş :)

  10. demir diyor ki:

    çok iyi bir sitesiniz

    1. Admin diyor ki:

      Teşekkür ederiz.

  11. polat temel diyor ki:

    valla kardeşim torrentiniz de çok iyi emeginize saglık

  12. Onur diyor ki:

    Helal olsun kardeşim vallahi oldu, ne türkcesipikerde , ne de torrenoyunda bulamadığım torrent ‘i burda buldum yemin ederim helal olsun adamsın eyvallah .

    1. Admin diyor ki:

      Eyvallah

  13. yasin diyor ki:

    google drive de kaç saat iniyor

    1. Admin diyor ki:

      İnternet hızınıza bağlı.

  14. misafir diyor ki:

    tek partın rar şifresi nedir acaba?

    1. Admin diyor ki:

      Dosyalarımızda şifre yoktur. Eğer şifre istiyorsa http://www.hazirindir.com deneyiniz.

      1. misafir diyor ki:

        Özür dilerim bir yanlış anlaşılma oldu. İlginiz için teşekkür ederim. İyi çalışmalar.

  15. İsmail diyor ki:

    Kardeşim çok teşekkürler

  16. Cenk diyor ki:

    İnternetim pek iyi değil kaç dakikaya iner?

    1. Admin diyor ki:

      Onu tahmin edemem :)

  17. özge diyor ki:

    çalışmayı durdurdu hatası veriyor :(

    1. Admin diyor ki:

      Özge Hanım oyununuzun sürümü 1.03’müydü ?

  18. çağlar diyor ki:

    ben torrent olarak indirdim fakat 4.3 kb olarak iniyor nasıl hızlandırım

    1. Admin diyor ki:

      Hocam torrent her şey için sıkıntı Google Drive veya Mega kullanın hızlı indirmek istiyorsanız.

  19. emirhan diyor ki:

    en hızlısı google drive dir arkadaşlar admin dogru diyor bencede ordan indirin

  20. emirhan diyor ki:

    adamin krali admin

  21. Ahmet Hakan AKSU diyor ki:

    Mega süper olmuş. Şu anda indiriyorum. Çok sağolun :)

  22. ıojı diyor ki:

    çookkk saolun zippyshare ile uğraşacağıma burda 2 dk’da tık tık

  23. Efe diyor ki:

    Neden ?

    1. Admin diyor ki:

      36 tane rarı çıkarmakla uğraşacaksın dün akşam ilk onu yükledik bu link sabah eklendi ve onu öneriyoruz indirince anlarsın.

      1. Efe diyor ki:

        tamam saol :)

        1. Efe diyor ki:

          üstteki dimi tek part

  24. Efe diyor ki:

    ya bende idm var ama nasıl idm ile indereceğimi bilmiyorum allah rızası için admin söylermisin

    1. Admin diyor ki:

      İDM yüklü ise indir’e bastığıda ekrana İDM tablosu çıkacak dosyayı indir de indirir

      1. Efe diyor ki:

        admin 36lık part driveden indiriyorumda göremedim bi ss atarmısın lütfen ?

        1. Admin diyor ki:

          Bende yüklü değil atamam :)

          1. Efe diyor ki:

            hadi ya :) tamam saol yinede

          2. Admin diyor ki:

            36’lık partı önermem tek link olanı indirsen daha mantıklı.

  25. Vergandores diyor ki:

    admin 1.2.1 ide kurdum 3 üde kurdum ama pese tıklayınca uygulama düzgün olarak başlatılamadı diyor extreme kursam açarmı yardım edin saat 1 den beri uğraşıyorum ya

  26. Vergandores diyor ki:

    admin ve arkadaşlar ben indirdim kurdum ama 1.3 olması gerekiyormuş benimki torrent olduğu için 1.3 degil oyuncuların yüzleri falan hiçbirşey yok sadece formalar var ne yapmam gerek yardımcı olun

    1. Admin diyor ki:

      Hocam tıklayarak 1.3 sürümünü indirebilirsiniz.

    2. Kemal diyor ki:

      KArdeş drive den mı indirdin ?

      1. Vergandores diyor ki:

        evet

  27. Berkaysd diyor ki:

    admin google drivedan indiriyorum kaç saat kaldığı yazmıyor?

    1. Admin diyor ki:

      İDM ile indirirsen görünür fakat bir sıkıntı çıkarmaz kaç dk yazıp yazmadığı.

  28. Mert diyor ki:

    Hocam Türkcespikerin kendi tek linki olan hangisi söylersen onu indirelim :)

    1. Admin diyor ki:

      Tek linki olanı yeni uploadlıyoruz 1-2 saate eklenir sitemize.

  29. Burak diyor ki:

    google drive veya megada kesiliyo yarıda ya şu torrenti yenileyin allah rızası için

  30. Metin diyor ki:

    Admin Bide Su extreme google drive la kac mb acaba su an 600 mb oldu hala yukleniyo

  31. Burak diyor ki:

    ADMİN TORRENT İNDİRME HIZI 0.1 GEÇMİYO TORRENT LİNKİNİ YENİLE

    1. Admin diyor ki:

      Hocam o zaman google drive veya mega kullanın.

  32. Gökdeniz diyor ki:

    Torrent sorunu ne zaman çözülür

    1. Admin diyor ki:

      Hocam torrent’te bir sorun yoktur.

  33. Burak diyor ki:

    admin torrenti rardan çıkarırken arşiv hatalı diyo

  34. furkan diyor ki:

    ALLAH razı olsun .zippyshare insanın psikolojisini bozuyor

  35. Metin diyor ki:

    Su An 275 mb Cok Saol Admin Allah Razi Olsun :)

  36. Kemal diyor ki:

    Şefim google drive mı yoksa mega co nz mı daha hızlıdır

    1. Admin diyor ki:

      Önerim Google Drive.

  37. Cem diyor ki:

    Ps3 İçin varmı Pls cevaplayın

    1. Admin diyor ki:

      PS3 Sürümü yok.

      1. Cem diyor ki:

        Olurmu olursa ne zaman çıkar

  38. Metin diyor ki:

    Abi Eyw her sey icin saol Allah razi olsun ama google driv la ne kadar surede iniyo?

    1. Admin diyor ki:

      Ne kadar sürede inebileceğini tahmin edemem ama en hızlı Google Drive’dan iner.

      1. Metin diyor ki:

        Peki Kac Mb Oldugunu Biliyomusun ?

  39. Mehmt diyor ki:

    Torrentten sıkıntısız indirebilirmiyim şuan

    1. Admin diyor ki:

      İndirebilirsin.

  40. Hudayi diyor ki:

    admin torrent calisiyo mu?

    1. Admin diyor ki:

      Çalışıyor.

  41. Burak diyor ki:

    Admin torrenti yenileyin interneti kesilenler için torrent en iyisi

  42. İbrahim diyor ki:

    Ne kadar zaman kaldı Mega’ya ?

    1. Admin diyor ki:

      Eklendi.

  43. EmreGülünce diyor ki:

    Admin mega geliyo mu dademin google drive yukluyoum 567 mb dan sonra attı

    1. Admin diyor ki:

      Eklenecek bekleyin.

      1. EmreGülünce diyor ki:

        Admin google drive neden atıyo mega 30 dakikayı geçti hala yok

  44. Vergandores diyor ki:

    Admin google drive indirilmiyor şuan ne kadar beklememiz gerek birde torrent de hızlanmıyor bu akşama falan halledebilirmisiniz ???

    1. Admin diyor ki:

      Google drive linki yenilendi.

  45. Burak diyor ki:

    admin torrentde inmiyo indirme hızı gerek seed yok

    1. Admin diyor ki:

      Biraz bekleyin mega’ya upload ediliyor.

  46. emirhan diyor ki:

    google drive sadece 36.partımı içeriyor hepsinimi

    1. Admin diyor ki:

      36 Part.

  47. asdad diyor ki:

    arkadasım google drıvden ındırılmıyor hata verıyor kota hatası falan yazıyor ?

    1. Admin diyor ki:

      Google drive linki yenilendi.

  48. BatmanvSuperman diyor ki:

    google drivedan indirilmiyor torrent ise 0.5 kb ile indiriyor mega ya falan upload etseniz çok iyi olur sayın admin

    1. Admin diyor ki:

      Google drive linki yenilendi.

  49. asdfasd diyor ki:

    torrent linki çalışıyormu

    1. Admin diyor ki:

      Çalışıyor.

  50. hlk diyor ki:

    abi google drive linkini yeniler misiniz sürekli hata alıyorum

    1. Admin diyor ki:

      Yenilendi.

  51. gürkan diyor ki:

    admin google driveden indirilmiyor

    1. Admin diyor ki:

      Google drive linki yenilendi.

  52. Batikan diyor ki:

    Abi gözünü seveyim mega ekle ya google drive patlamış zaten :(

    1. Admin diyor ki:

      Google yenilendi Mega ekleniyor.

  53. anıl39 diyor ki:

    adamsın kardeşim

  54. Ata diyor ki:

    Maalesef şu anda bu dosyayı görüntüleyemez ve indiremezsiniz. Böyle bir hata veriyor yardım edebilir misin

    1. Admin diyor ki:

      Link yenilendi.

  55. Batikan diyor ki:

    Hocam şuan da google drive den indirlmiyor ya

    1. Admin diyor ki:

      Google drive linki yenilendi.

  56. hlk ykt diyor ki:

    abicim google drive tıklıyorum dosya hatalı diye bir yazı çıkıyor lütfen düzeltir misiniz

    1. Admin diyor ki:

      Google drive linki yenilendi.

  57. ahmet diyor ki:

    Admin google drive calismiyor

    1. Admin diyor ki:

      Sorun giderildi.

  58. Erdem diyor ki:

    oluyor kardeşim hayırlı olsun darısı başıma :D

  59. Furkan diyor ki:

    arkadaşlar ben indirdim 36 rar geldi hepsini bir klasöre attım 1.parta girdim otomatik kuruluma bastım bitince tamamen bitmiş oluyomu

  60. Erdem diyor ki:

    drive yi yapın ya

    1. Admin diyor ki:

      Sorun giderildi.

  61. cemani diyor ki:

    google drive dan indirilmiyor admin bak lütfen

    1. Admin diyor ki:

      Google drive linki yenilendi.

  62. Ali diyor ki:

    Harikasın dostum eline sağlık

  63. tarık diyor ki:

    şuan google driveden indirilmiyor

  64. Tufan58 diyor ki:

    Kardeşim çok sağolasın teşekkür ederim.
    Beyler internet download manager ile indirirseniz 1 saatte iner ben öyle indirdim indirme süreside yazıyor

  65. Enes diyor ki:

    Çok teşekkür ederim. tek tek 1 hafta da ancak indirirdim herhalde uğraşamazdım. Sayenizde tek link halinde 2 saatte iniyor. Bu arada hiç bir partda sıkıntı yok değil mi ?

    1. Admin diyor ki:

      Sıkıntı olma ihtimali yoktur.

  66. Furkan diyor ki:

    kardeş kaç dk kaldığı yazmıyor acaba sorunmu var mb gitgide yükseliyor

    1. Admin diyor ki:

      Devam etsin İDM’siz olunca öyle oluyor sorun çıkarmaz.

      1. Furkan diyor ki:

        sağol

  67. tarık diyor ki:

    torrente koyabilir misiniz admin

    1. Admin diyor ki:

      Yarın deneriz olursa koyarız :)

  68. Ahmet diyor ki:

    Hocam Allah sizden razı olsun 5 mb hızlan iniyor şuan allah bir istedğini bin etsin

    1. Admin diyor ki:

      Amin kardeşim cümlemize.

      1. Ahmet diyor ki:

        vallahi bitti

  69. İbrahim diyor ki:

    Kardeşim ALLAH RAZI OLSUN SENDEN Adamsın admin adam sıkıntısız değilmi google drive indiriyoruz şuan sonra sıkıntı olmasın

    1. Admin diyor ki:

      İçiniz rahat olsun :)

  70. HAMZA TAŞ diyor ki:

    dostum sizler harika adamlarsınız yaw

  71. anladım hocam diyor ki:

    Nice hocam! Ellerinize sağlık.

  72. dogukan diyor ki:

    sagol admin kusura bakma bazı siteler virüslü oluyor o yüzden sordum

  73. Soner diyor ki:

    Kardeşim Allah razı olsun emeklerin için. Drive + IDM ile indiriyorum 5 MB ile çekiyor 10 küsür dakikaya inmiş olacak. Teşekkür ederim.

    1. Admin diyor ki:

      Asıl biz teşekkür ederiz.

      1. Soner diyor ki:

        Eyvallah. Arkadaşlar tertemiz dosya, adamları da sıkıştırmayın google drive gayet hızlı şu an 7 MB oldu çekme hızı. Teşekkür edin işinize bakın. Admine ve herkese hayırlı geceler.

      2. serkan diyor ki:

        admin idm ile 1mb indiriyordum bir anda 350 kb ye düştü çözümü biliyormusun

        1. Admin diyor ki:

          Hocam internette video felan açtıysan bundan kaynaklı olabilir :)

          1. serkan diyor ki:

            hocam videosuz da öyle oluyor 350 kb de iniyor 1 mb ile indiriyordum kotayıda aşmadım

          2. Admin diyor ki:

            Wifi bağlantılarınızı felan kesin dediğim gibi internetin neyse o kadar indirir koskoca google alt yapısı kardeşim.

  74. emir kulfalı diyor ki:

    gogle drive da zippyshareden alındığında göre 11 21 ve 31. partlar sıkıntılıymış onlar düzeltildi mi

    1. Admin diyor ki:

      Tüm partlar sıkıntısız rahat olun.

  75. dogukan diyor ki:

    virüs felan var mı sitede

    1. Admin diyor ki:

      Virüs içermez.

  76. Yasin diyor ki:

    kardeşim bunu yapan sitede hep turbobit zipshare gibi sitelere koymuşlar lınkleri 28 saatten aşağı inmiyor lütfen şunu megaya yada torrent e upload et bize yardımcı ol çok büyük sevap işlersin :)

    1. Admin diyor ki:

      Hocam mega’yada upload ediyoruz ancak şu an google drive yüklendi emin olun ki google drive hepsinden daha hızlı indirmekte.

  77. Tufan58 diyor ki:

    Megaya 00:00 da olurmu kardeşim ??????

  78. Osman Orçun Keskin diyor ki:

    türkçe spiker yapıyo ama güzel upload yapmıyo tek part mega yapsanız güzel olcak

  79. Tufan58 diyor ki:

    Merakla bekliyorum kardeşim

  80. carry99 diyor ki:

    kardeşim kesin gelicekmi 00.00 da

    1. Admin diyor ki:

      Zippy’e yükledikleri partlılar tek link halde kesin gelecek.
      Turbobit’e yükledikleri tek link en erken 00:00’da en geç sabah hazır olur kardeşim.

  81. Osman Orçun Keskin diyor ki:

    Erken bir zamanda gellemezmi

    1. Admin diyor ki:

      Elimizden ne geliyorsa yapıyoruz kardeşim.

BİR YORUM YAZ
lezbiyen porno
xnxx porno
gay hikayeleri
canlı sohbet
sohbet hatları